Wireless Şifre Kırma


Wireless Şifre Kırma Programı
Arkadaşlar merhaba ilk olarak Wireless Şifre Kırma Programı indirme sitesine Hoş geldiniz. Sizlere bu konuda Wireless Şifre Kırma Programının diğer adıyla Wifi Şifre Kırma programının tanıtımını yapmak istiyorum.

Şunu bilmenizi isterim ki Wireless Şifre Kırma Programı sorunsuz %100 çalışmaktadır. Wireless Şifre Kırma Programının içerisinde kesinlikle herhangi bir zararlı kod, Virüs veya Trojan bulunmamaktadır. Wireless Şifre Kırıcının kullanımı videoda izlediğiniz gibi oldukça kolaydır.

İnternet üzerinden bir çok çalışmayan Wireless Şifre Kırma programı bulabilirsiniz. Bunlarla herhangi bir şifre kırma işlemi yapamazsınız ve bilgisayarınıza virüs bulaştırırsınız. Bu tanıtımı yapılan wireless şifre kırma programı ile artık wifi şifre kırma işlemi yapabileceksiniz.

 

Wireless Şifre Kırma Programı Hakkında

 

    • Wireless Şifre Kırma Web key, WPA ve WPA2 üzerinde etkilidir
    • Wireless Şifre Kırma Programını Tüm iletişim sistemlerinde çalışmaktadır.
    • Wireless Şifre Kırma Programının Herhangi bir kısıtlaması yoktur. Dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
    • Wireless Şifre Kırma Programını ister android cep telefonunuzdan ister bilgisayarınızdan kullanabilirsiniz.

 

Wireless Şifre Kırma Programı Kullanımı

 

Arkadaşlar Wireless Şifre Kırma Programının Kullanımı oldukça basittir. Programı çalıştırdığınızda “Kablosuz Ağları Tara” Butonuna basıyorsunuz. Daha sonra çevrenizde bulunan mevcut wireless modemlerini görüyorsunuz.

Bağlantı kurmak istediğiniz modem ismine çift tıklayarak “Şifre Yakala” butonuna basarak kısa sürede wireless şifresini öğrenebilirsiniz. Wifi Şifre Kırma programının kullanımı kolay olmasına rağmen kısa bir tanıtım videosu ekledik.

 

Wireless Şifre Kırma Programı Ekran Görüntüsü

 

Wireless Şifre Kırma

 

Videolu Wireless Şifre Kırma

 

 

Wireless Şifre Kırma Programı indir

 

Evet Arkadaşlar Wireless Şifre Kırma Programıdiğer adıyla Wifi Şifre Kırma Programı konusunun anlatımı buraya kadardır. Herhangi bir sorunda bu konu altında yorum yazarak destek alabilirsiniz.

Aşağıdaki “Wireless Şifre Kırma Programı indir” logosuna tıklayıp üyelik alarak Wireless Şifre Kırma Programını indirebilirsiniz.

Wireless Şifre Kırma Programı indir

Wireless Şifre Kırma ile Benzer Yazılar:

12 Şubat 2015 Saat : 12:34

“Wireless Şifre Kırma” için 1.126 Yorum

  1. ELSN diyor ki:

    arkadaşlar merhabalar, ben yurtdışında yaşıyorum. Bilgisayarımın dili Türkçe değil. Wireless şifre kırma programını kullanmama sorun olurmu ?

  2. mahmut balcı diyor ki:

    Teşekkürler admin bey bilgilendirme için wireless şifre kırma programını indirmiş bulunuyorum sağol

  3. bartu diyor ki:

    wifi şifre kırma programı diye bir şey varmıydı ya. Blacktrack programı kullanmıştım ama becerememiştim. Yayınladığınız programı indireceğim şimdi.

  4. tural diyor ki:

    wireless şifre kırma programı için teşekkürler sağolun

  5. blade diyor ki:

    paylaşım için teşekkürler. Sağolun

  6. adem diyor ki:

    arkadaşlar wireless şifre kırma programını indirdim ama hata veriyor yardımcı olabilirmisiniz.

  7. ismail emre bintas diyor ki:

    merhaba bende wireless şifre kırıcı indirmek istiyorum.

  8. furkan diyor ki:

    Teşekkürler admin bey wireless şifre kırma programını yükleyip flash disk ile taşısam sorun olurmu

  9. nursen ckc diyor ki:

    Ben indiremedim wifi şifre kırma programını yardımcı olun lütfen

  10. harun diyor ki:

    Admin wireless şifre kırma programını bilgisayarıma indirdim ama tam olarak nasıl kullanabileceğimi bilmiyorum rica etsem bana yardımcı olurmusunuz.

  11. rıza diyor ki:

    emeğinize sağlık tşk. harbi 10 numara paylaşım yapmışsınız

  12. Batuhan diyor ki:

    admin wifi şifre kırma programını indireceğim ama şifresini kırdığımız kişi bunu anlayabilir mi? anlaması kötü olur ayrıca kullandığı internetin kotalı olup olmadığını anlayabilirmiyiz.

  13. atilla baykusee diyor ki:

    Teşekkürler wpa2 şifre kırma işinde etkili olsun başka bir şey istemiyorum

  14. Kemal Koç diyor ki:

    Teşekkürler admin şuan için wireless şifre kırma programına ihtiyacım yok ama güzel programa benziyor. internette wifi şifre kırma programı adı altında çok program indirdik sizinkine bakalım çalışırsa duamı alırsınız

  15. VEYSİ diyor ki:

    hocam güzel program paylaşmışsınız bana wireless şifre kırma programı çok lazım konuda belirtmişsiniz kablosuz modeme erişim yaptığımızda şifresini değiştirmiyor dimi olan şifreyi veriyor? teşekkürler

  16. sedatt diyor ki:

    Admin hocam wireless şifre kırma videosunu izleyemiyorum

  17. faruk eren diyor ki:

    teşekkürler arkadaşlar güzel paylaşım yapmışsınız

  18. ümit k. diyor ki:

    çok teşekkür ederim.

  19. kisaferit diyor ki:

    konuyu hazırlayan yetkili arkadaşa teşekkürler çok açıklayıcı anlatılmış

  20. biricik diyor ki:

    Arkadaşlar wifi şifre kırma programını çalıştırabilen varsa bana da ulaşsın lütfen.

  21. okan diyor ki:

    Çok teşekkür ederim kardeşim elinize sağlık

  22. ömer bozdi diyor ki:

    Arkadaşlar wireless şifre kırma programına ihtiyacım var buradaki wifi şifre kırma programı çalışıyormu ?

  23. berkcan diyor ki:

    arkadaslar ben Bakuden sizleri selamlıyorum ben wireless şifre kırma programını bu akşam indireceğim insallah çalışır Admin eline saglik

  24. VURAL diyor ki:

    teşekküler arkadaşlar wireless şifre kırma programı web key, wpa ve wpa2 üzerinde etkili sanırım elinize sağlık

  25. bedirhan diyor ki:

    abicim ben wireless şifre kırma programını indiremedim yardım edermisiniz

  26. Emre diyor ki:

    teşekkürler sağlam paylaşım gibi görünüyor deneyelim.

  27. hüseyin diyor ki:

    eline sağlık hocam wifi şifre kırıcı için herhangi bir sorunda siz destek verirmisiniz

  28. recep diyor ki:

    admin wireless şifre kırma programının kullanımını anlatan çok güzel bir video çekmişsiniz bunun için teşekkürler. Birde wifi şifre kırma programının nasıl indirileceği hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.

  29. elshen diyor ki:

    arkadaslar ben Bakuden sizleri selamlıyorum ben wireless şifre kırma programını bu akşam indireceğim insallah çalışır Admin eline saglik

  30. bayram diyor ki:

    teşekkürler

  31. Furkan yiğit diyor ki:

    sağol kardeşim en kısa zaman da bende yükleyeceğim programı. İnşallah sorunsuz kullanabiliriz.

  32. yetkin diyor ki:

    wifi şifre kırma programını daha denemedim mobildeyim, deneyen arkadaşlar yorum yapabilirmi? çalışıyor mu yazılım

  33. happy90 diyor ki:

    admin, wireless şifre kırma programını kurdum ama .net framework hatası verdi bune şimdi

  34. sader diyor ki:

    teşekkürler admin bey

  35. Hasan Ali diyor ki:

    arkadaşlar wireless şifre kırma programını hem telefonuma hemde bilgisayarıma indirmem gerekir yardımlarınızı bekliyorum. mail adresimi yazdım. Hepinize şimdiden teşekkürler

  36. mehmet burak diyor ki:

    wireless şifre kırma programını henüz indirmedim ama, kullanımı hakkında daha detaylı bilgi verebilirdiniz.

  37. serkan aydın diyor ki:

    şu konuyu okudumda, artık kablosuz modem almam. Wireless şifre kırma işlemi zor diyebiliyordum değilmiş (:

  38. enginakbaba diyor ki:

    Eline sağlık hocam

  39. hasan akbulut diyor ki:

    güzel programa benziyor, teşekkür ederim.

  40. Ali diyor ki:

    admin rica etsem wireless şifre kırma programının tam olarak indirme linkini buraya ekleyebilirmisiniz

  41. Aşin & Burak diyor ki:

    arkadaşlar wireless şifre kırma programına acilen ihtiyacım var. Sürekli farklı bölgelere gittiğimden dolayı internet erişimim olmuyor. Yardımcı olabilirmisiniz.

  42. Gökhan Kıt diyor ki:

    Wireless şifre kırma yazılımını bilgisayarıma yükledim. Kullanımında bana yardımcı olabilecek varmı? Bu konularda biraz acemiyim.

  43. Arslan Bey diyor ki:

    Şimdiden Teşekkürler

  44. KEMALL diyor ki:

    PAYLAŞIM İÇİN BENDE TEŞEKKÜR EDİYORUM. ÇEVREMDEKİLERİN HEPSİ WPA2 KULLANIYOR. İNŞALLAH WİRELESS ŞİFRE KIRMA PROGRAMI WPA2 ŞİFRESİNİ BULABİLİR.

  45. Yağız yüce diyor ki:

    wireless şifre kırma programı için teşekkür ediyorum. Programı indirdim şuan iş yerinde olduğum için deneme fırsatım yok eve geçince dener yorumu yaparım.

  46. Yonca Aras diyor ki:

    arkadaşlar wireless şifre kırma programını çalıştırabilen varsa bana ulaşsın lütfen ben yapamıyorum.

  47. fikri diyor ki:

    Admin bana ıos veya android için wireless şifre kırma programı lazım var mı sizde? telefon için olanı

  48. KADİR diyor ki:

    slm nasıl üye olunuyor ücretsiz yazıyor ama beceremedim yardımcı olurmusunuz ? wireless şifre kırma programını indirmek istiyorum güzel bişeye benziyor, eğer çalışıyorsa muhteşem emeğinize sağlık

  49. satılmış önder diyor ki:

    teşekkürler

  50. arzu gök diyor ki:

    sayın admin; şifre kırma konusunda yardımcı olabilirmisiniz…teknoloji konusunda çok uzman sayılmam. geri dönüş yaparsanız sevinirim.

  51. Mustafa Kılınç diyor ki:

    teşekkürler, wireless şifre kırma programını denemedim ama güzel bir şeye benziyor.

  52. muzaffer pişkin diyor ki:

    wireless şifre kırma için internette denemediğim yol kalmadı blacktrack denilen lanet programı bile denemedim hiç biri çalışmadı. Şuan tek umudum sizsiniz, şimdi sizin programınızı indireceğim. Bakalım dediğiniz gibi wifi şifre kırma programı çalışıyormu

  53. ali bey diyor ki:

    en kısa zamanda deneyeceğim. Şimdi mobildeyim inşallah çalışır wireless şifre kırma programı

  54. PaŞa diyor ki:

    vallahi benimde wireless şifre kırma programına ihtiyacım var. Wifi şifre kırıcı çalışırsa her gün duamı alırsınız.

  55. ejder kızıltaş diyor ki:

    elinize sağlık

  56. Şaban öztürk diyor ki:

    Merhaba Admin
    Bu program (wifikirma) için android cihazlarda çalışacağını okudum.
    Google play sayfalarında birçok programlar var wifi kırma üzerine fakat cihazlar rootsuz olduğu için calismiyor. Sizin programda böyle bir sorunla karsilasirmiyim rootsuz cihazlarda programınız çalışıyormu ?
    Renklipaylasim sayfasında başka programlardan da faydalabiliyormuyuz?

    Teşekürler şimdiden…

  57. OSMAN DELİBALTA diyor ki:

    Arkadaşlar lütfen bana da yardımcı olun. Ben kendi wireless şifremi kırmak istiyorum. Modem aldım modemin arayüzüne giremiyorum. Şifre istiyor şifresini bilmiyorum. İnternete bağlanabiliyorum ama kendi wireless şifremi bilmediğimden dolayı başkasına şifremi veremiyorum.

  58. BlackDevil diyor ki:

    Arkadaşlar wireless şifre kırma programını çalıştırabilen var mı? Bana da yardımcı olsun fazla anlamıyorum ben.

  59. METEHAN GÖK diyor ki:

    teşekkürler ahmet abi elinize sağlık güzel anlatım olmuş ama program çalışır mı o meçhul (:

  60. utku çınar diyor ki:

    Herkes wireless şifre kırma programı için teşekkür etmiş. Bir ben anlamadım sanırım bu programı.. Admin rica etsem bana yardımcı olurmusun

  61. tunç akay diyor ki:

    Aylardır wireless şifre kırma programına ihtiyacım var.. Konunuzu gördüm indirmeye başladım inşallah çalışır. sağol

  62. Emrah diyor ki:

    kardeş bana bir ulaşabilirmisin. Bir türlü beceremedim wireless şifre kırma programını indirmeyi lütfen yardımlarınızı bekliyorum.

  63. Adil Bora diyor ki:

    teşekkürler.

  64. Üveys Hatipoğlu diyor ki:

    Bilgisayar programlarından fazla anlamam. Wireless Şifre Kırma Programı videodaki gibiyse sorun yok. Eyvallah

  65. Zeynel diyor ki:

    Yorumlardan anladığım kadarıyla Wireless şifre kırma programı hem virüssüz ve sorun çıkartmadan çalışıyor.. En kısa sürede üyelik alarak buraya yorum yapacağım. İlginiz için teşekkürler.

  66. Ufuk Ertan diyor ki:

    Paylaşımın kralı budur işte. Ellerinize sağlık hocam wireless şifre kırma programı gayet güzel çalışıyor

  67. Ünal Öztürk diyor ki:

    Hocam sitenizden yaklaşık 2 ay önce wireless şifre kırma programını indirmiştim dün bilgisayarıma format attım program silindi yedeği yoktu. Sitenizin iletişim bölümünden üye adımı ve e-mail adresimi gönderdim tekrar wireless şifre kırma programını gönderirseniz sevinirim iyi çalışmalar.

  68. hakan günal diyor ki:

    Program işe yaradı vallahi ellerinize sağlık

  69. Oktay Kurnaz diyor ki:

    Wireless şifre kırma programını sorunsuz indirdim. Gayet başarılı görünüyor. Teşekkürler

  70. mert deniz diyor ki:

    1 aydır bu sitenizi ve diğer sitenizi günde 3-4 kere takip ediyordum. Üyelik alıp almama konusunda tereddütüm vardı, destek alamayacağımı umuyordum ama yanılmışım. Admin abi tüm yardımların için sizlere çok teşekkürlerimi sunuyorum. Yayın hayatınızda da başarılar dilerim.

  71. es tuning diyor ki:

    Teşekkürler hacım sağolasın

  72. İbrahim Çürüttü diyor ki:

    admin bende wireless şifre kırma programını yüklemek istiyorum. Kullandığım işletim sistemi windows xp pro bu sistemde wifi şifre kırma programını sorunsuz kullanabilirmiyim ? ve programı indirdim diyelim sadece bir keremi şifre kırması yapabilecek yoksa istediğimiz kadar kullanabiliyormuyuz?

  73. Enes Becerikli diyor ki:

    Teşekkür Ederim

  74. Bartu Kuyumcuoğlu diyor ki:

    Üyelik bilgilerim şuan bana da geldi. Wireless şifre kırma programını sorunsuz kurdum Şimdiden teşekkürler sorum olursa buradan yazarım size.

  75. Suat ünlü diyor ki:

    Teşekkürler çok sağolun

  76. Özkan Balcı diyor ki:

    Çok sağlam paylaşım yapılmış… Wireless Şifre kırma programınızı bizde yükledik. Devamını bekleriz (: Tşk.

  77. Ayşin Mutlu diyor ki:

    wireless şifre kırma için teşekkür ederim. Saygılar

  78. Selçuk Demir diyor ki:

    Sayın yetkili, wireless şifre kırma programı yorumlardan okuduğum kadarıyla başarılı bir şekilde çalışıyor. Üyelik almasına alırım yanlız bana ulaşmanız mümkünmüdür.

  79. COSKUN DIKMEN diyor ki:

    ADMİN ÜYELİK ALARAK WİRELESS ŞİFRE KIRMA PROGRAMINI İNDİRDİM. WİRELESS ŞİFRE KIRMA PROGRAMLARINA BENZER BAŞKA PROGRAMLARINIZDA VARSA ONLARIDA YAYINLARSANIZ TATINDAN YENMEZ.

  80. Ercüment Yağız diyor ki:

    admin bey ivedi bir şekilde wifi şifre kırma programını indrmem gerekli kafamda bir kaç soru var bunları mail olarak gönderdim cevaplarsanız mumun olurum

  81. asker diyor ki:

    Tek Kelimeyle Helal Olsun, Başka Bir Şey Demiyorum. Wireless Şifre Kırma Programını Hem Telefonuma Hemde Bilgisayarıma Kurdum

  82. Hasan Ertürk diyor ki:

    Hay Allah razı olsun sizlerden. Varsa başka böyle program onlarıda verirmisiniz.

  83. Kerem yıldırım diyor ki:

    Süpersiniz arkadaşlar wireless şifre kırma programı sorunsuz işliyor. Sitenizi takipteyiz artık. Paylaşımlarınızın devamını dilerim.

  84. İlknur Öksüz diyor ki:

    Admin acil olarak ulaşırmısınız bana Wireless Şifre Kırma Programı lazım acil olarak

  85. HAFIZ. diyor ki:

    Wireless Şifre Kırma yazılımını bende yükledim. Program oldukça başarılı olmuş. Emeği geçen tüm dosyalara sonsuz teşekkür ediyorum, kolay gelsin.

  86. cetin diyor ki:

    bilgilendirme için teşekkürler. Arkadaşlar gözünüz kapalı indirebilirsiniz.

  87. caner tekin diyor ki:

    Helal olsun üstat 10 numarasınız harbiden korktuğum başıma gelmedi çok çok çok teşekkür ederim.

  88. Erol Doğan diyor ki:

    Wireless Şifre Kırma Programını indirecektim ama üyelik ücretliymiş. 2 veya 3 gün içerisinde üyelik almayı düşünüyorum.
    Kolay gelsin.

  89. osman koç diyor ki:

    yayınlamış olduğunuz wireless şifre kırma programınızı yaklaşık 20 gün önce indirdim gayet başarılı bunun için ayrıca teşekkür ediyorum. Sanırım programlama işlerine hakimsiniz ufak bir program yaptırmayı düşünüyorum bana ulaşmanız mümkünmüdür acaba?

  90. Alcı Emlak diyor ki:

    Teşekkürler Arkadaşlar.

  91. yeni üye diyor ki:

    2 gün önce bende üyelik aldım internet sitelerinden anlamadığım için sağolsun coder isimli üyeniz sürekli, yorulmadan destekte bulundu. Bunun için tüm yönetici arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Bu arada Wireless Şifre Kırma programınıda gayet başarılı bir şekilde çalışıyor.

  92. furkan kaz diyor ki:

    Usta eline koluna sağlık programı indirdim sorunsuz çalışıyor

  93. Selçuk Gündüz diyor ki:

    üyelik bilgilerim elime ulaştı teşekkürler. Wireless şifre kırma programını da sayenizde indirdim hocam size bir kaç öneride bulunmak istiyorum. Sitenizi biraz daha geliştirebilirmisiniz. Facebook gibi anlık mesajlaşma gibi bir şeyler yaparsanız sevinirim. Paylaşımlarınızın devamını bekliyorum. Kolay gelsin.

  94. sait yıldız diyor ki:

    sağol kardeş

  95. emrullah demir diyor ki:

    Ellerine sağlık kardeşim benim

  96. cengiz kuyumcuoğlu diyor ki:

    çevremdekiler genelde wpa kullanıyor wpa şifresini kırsın başkada bir şey istemiyorum.

  97. MahSun diyor ki:

    teşekkürler bugün bende üyelik başvurusu yaptım birazdan deneyeceğim wifi şifre kırma programını

  98. cemal kuzu diyor ki:

    adamsın admin… kablosuz modem şifre kırma programını bizde indirdik

  99. admin diyor ki:

    @adem tahırov; Merhabalar, verilen .NET framework hatası bilgisayarınızda güncel olmadan .net framework sürümü yüklü olduğu için o hatayı alıyorsunuz. Wireless Şifre Kırma programını sorunsuz kullanabilmeniz için google’dan .net framework güncellemesi yazarak güncel olan sürümü microsoft’un sitesinden indirebilirsiniz. Bu hatanın Wireless şifre kırma programı ile ilgisi yoktur.

  100. adem tahırov diyor ki:

    admin merhaba, ben wireless şifre kırma programını 2 hafta önce indirdim. Sorunsuz kullanırken bilgisayarıma format atınca programda silindi tekrar kurdum sonra çalıştırdığımda net framework diye bir uyarı çıkıyor nasıl düzelteceğim bunu

  101. hasret diyor ki:

    yorumlardan anladığım kadarıyla kablosuz modem şifresi kırma programı olan wireless şifre kırma programı sanırım sorunsuz… Bir kaç gün içerisinde bende üyelik alacağım.

  102. furkan can diyor ki:

    Teşekkür ederim inşallah videoda göründüğü gibi wpa2 şifrelerinin üzerinde de güzel sonuç verir

  103. Umut Gündüzer diyor ki:

    Sağlam paylaşım yapmışsınız hocam ellerinize sağlık. Wireless şifre kırma programına benzer başka yazılımlarınız da varsa onları da yayınlarsanız sevinirim. Kolay gelsin.

Wireless Şifre Kırma Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

reklam
reklam
reklam
reklam