Wireless Şifre Kırma


Wireless Şifre Kırma Programı

Wireless Şifre Kırma

Arkadaşlar merhaba ilk olarak Wireless Şifre Kırma Programı indirme sitesine Hoş geldiniz. Sizlere bu konuda Wireless Şifre Kırma Programının diğer adıyla Wifi Şifre Kırma programının tanıtımını yapmak istiyorum.

Şunu bilmenizi isterim ki Wireless Şifre Kırma Programı sorunsuz %100 çalışmaktadır. Wireless Şifre Kırma Programının içerisinde kesinlikle herhangi bir zararlı kod Virüs veya Trojan yoktur. Wireless Şifre Kırıcının kullanımı videoda izlediğiniz gibi oldukça kolaydır.

İnternet üzerinden bir çok çalışmayan Wireless Şifre Kırma programı bulabilirsiniz. Bunlarla herhangi bir şifre kırma işlemi yapamazsınız ve bilgisayarınıza virüs bulaştırırsınız. Bu tanıtımı yapılan wireless şifre kırma programı ile artık wifi şifre kırma işlemi yapabileceksiniz.

 

Wireless Şifre Kırma Programı Hakkında

 

  • Wireless Şifre Kırma Web key, WPA ve WPA2 üzerinde etkilidir
  • Wireless Şifre Kırma Programını Tüm iletişim sistemlerinde çalışmaktadır.
  • Wireless Şifre Kırma Programının Herhangi bir kısıtlaması yoktur. Dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
  • Wireless Şifre Kırma Programını ister android cep telefonunuzdan ister bilgisayarınızdan kullanabilirsiniz.

 

Wireless Şifre Kırma Programı Kullanımı

 

Arkadaşlar Wireless Şifre Kırma Programının Kullanımı oldukça basittir. Programı çalıştırdığınızda “Kablosuz Ağları Tara” Butonuna basıyorsunuz. Daha sonra çevrenizde bulunan mevcut wireless modemlerini görüyorsunuz.

Bağlantı kurmak istediğiniz modem ismine çift tıklayarak “Şifre Yakala” butonuna basarak kısa sürede wireless şifresini öğrenebilirsiniz. Wifi Şifre Kırma programının kullanımı kolay olmasına rağmen kısa bir tanıtım videosu ekledik.

Wireless Şifre Kırma Programı Ekran Görüntüsü

 

Wireless Şifre Kırma

 

Videolu Wireless Şifre Kırma

 

 

Wireless Şifre Kırma Programı indir

 

Evet Arkadaşlar Wireless Şifre Kırma Programı diğer adıyla Wifi Şifre Kırma Programı konusunun anlatımı buraya kadardır. Herhangi bir sorunda bu konu altında yorum yazarak destek alabilirsiniz.

Aşağıdaki “Wireless Şifre Kırma Programı indir” logosuna tıklayıp üyelik alarak Wireless Şifre Kırma Programını indirebilirsiniz.

Wireless Şifre Kırma Programı indir

En Çok Arananlar:

Wireless Şifre Kırma ile Benzer Yazılar:

11 Şubat 2014 Saat : 12:34

“Wireless Şifre Kırma” için 1.006 Yorum

  1. Remzi Furkan diyor ki:

    Teşekkürler….

  2. admin diyor ki:

    @b.s.n; merhabalar wifi şifre kırma konuda belirttiğimiz gibi wpa, wpa2 ve wpa2 olmak üzere hepsini kapsamaktadır. Bilgisayar ve telefon sürümleri mevcuttur. İndirme sırasında telefon sürümünü veya bilgisayar sürümünü indirebilirsiniz.

  3. b.s.n diyor ki:

    admin bu wireless şifre kırıcı wpa şifrelerini kırar mı ? birde sadece bilgisayar için mi ? telefon için wireless şifre kırma varmı?

  4. Gezginn diyor ki:

    Şuan itibariyle wireless şifre kırma programını indirdim ofisdeki kablosuz şifreyi doğru gösterdi hakikaten güzel program yapmışsınız tşk.

  5. oğuzhan diyor ki:

    Kardeşim size ne kadar teşekkür etsemde az kalır tüm yardımlarınızdan ötürü çok teşekkür ediyorum. Wireless şifre kırma programını sorunsuz indirip kurduk başarılar dilerim.

  6. Özgür Balcı diyor ki:

    Paylaşımın kralı budur işte wireless şifre kırma programınızı kurdum admin kardeş emeklerine sağlık program sorunsuz çalıştı.

  7. Barış diyor ki:

    eline sağlık hocam

  8. mistik diyor ki:

    sağol admin wifi şifre kırma için gold üyelik başvurusu yaptım buna benzer programlarınız varsa onları da yayınlarsanız sevinirim.

  9. berk kurt diyor ki:

    Guzel program tesekkur ederim

  10. Onur Bora diyor ki:

    arkadaşlar hepiniz admine teşekkür etmiş bende teşekkür etmek istiyorum ama programı indiremiyorum bilgisayardan fazla anlamam yardımcı olursanız memnun olurum.

  11. davyure diyor ki:

    sayın admin benimde ivedi bir şekilde wireless şifre kırma programına ihtiyacım var umarım çalışıyordur.

  12. Elshen diyor ki:

    arkadaslar ben Bakuden sizleri selamlıyorum ben wireless şifre kırma programını bu akşam indireceğim insallah çalışır Admin eline saglik

  13. ali emine diyor ki:

    uygulama için teşekkürler eğer wireless şifre kırma programı videodaki gibiyse gerçekten 10 numara paylaşım yapmışsınız

  14. admin diyor ki:

    Doğukan bey merhabalar wireless şifre kırma programı webkey, wpa ve wpa2 üzerinde etkilidir sorunsuz çalıştırabilirsiniz

  15. doğukan aktürk diyor ki:

    teşekkürler tüm wireless şifrelerini kırabiliyormu ? çevremdekilerin geneli wpa2 kullanıyor bana aslında wpa2 şifre kırma programı lazım

  16. Burak diyor ki:

    wifi şifre kırma yı indirebilmemiz için gold üyelik almamız lazım sanırım. artık sonra indiririm bende

  17. eda diyor ki:

    paylaşımda bulunan arkadaşlara teşekkür ediyoruz. Wireless şifre kırma programını indirdik öğrenci evini sevindirdiniz (:

  18. POLAT diyor ki:

    Admin bey wireless şifre kırma programını indirebilmem için üyelik aldım. wifi şifre kırıcı da indirdim bunun için tşk. ediyorum başka böyle programlarınız varsa onlarıda yayınlamanızı beklerim.

  19. isimsiz diyor ki:

    merhaba wireless şifre kırma programını indirmek istiyorum çok acil ihtiyacım var çevremdekiler genelde wpa2 kullanıyor.

  20. Süleyman diyor ki:

    teşekkürler

  21. Fırattt diyor ki:

    sağol admin bakalım wpa2 şifresini kırmam lazım inşallah olur.

  22. melih diyor ki:

    sağol admin hocam wireless şifre kırıcıyı bilgisayarıma sorunsuz kurdum ellerinize sağlık diyorum.

  23. Uğur diyor ki:

    teşekkürler.

  24. KAYA diyor ki:

    acil olarak bende wireless şifre kırıcıyı arıyorum bu akşam indireceğim inşallah dediğiniz gibi çalışır.

  25. davut kesgin diyor ki:

    admin kardeş süper paylaşım yapmışsınız çok teşekkür ediyorum wireless şifre kırma programı çalışıyor.

  26. MERT diyor ki:

    wifi şifre kırma programını öğrenci dönemlerimde çok aramıştım. Geçen gün indirdim admin windows 7 üzerine kurdum wpa2 ve wpa üzerinde deneme yaptım kısa sürede buldu admin bu paylaşımınız için size teşekkür ediyoruz skype adresimide eklerseniz sevinirim.

  27. Nazlı A. diyor ki:

    Arkadaşlar bende Wifi Şifre Kırma programını indirmek istiyorum üyelik başvurusunu yarın gün içerisinde tamamlayacağım bakalım kurup çalıştırabilecek miyim.

  28. İLHAN diyor ki:

    admin bey, çevremde wpa2, wpa kullananlar var genelde, yorumları kontrol ettiğime göre wireless şifre kırma programı sorun çıkartmadan windows üzerinde çalışıyor. Bilgisayardan pek fazla anlamıyorum internette almak istemiyorum sadece facebook gibi sosyal ağlarda takılmak istiyorum inşallah dediğiniz gibi sorunsuz çalışır.

  29. Emre Kök diyor ki:

    korktuğum başıma gelmedi admin bey paylaşımınızdan ötürü siz ve ekip arkadaşlarınıza teşekkür ediyorum. Wifi şifre kırma programını az evvel indirdim.
    Dediğiniz gibi wireless şifre kırıcının kullanımı oldukça kolay tekrardan teşekkürler. Buna benzer diğer paylaşımlarınızıda bekliyoruz.

  30. admin diyor ki:

    @huseyin; merhabalar kurduğunuz xp deki .NET framework sürümü eski olabilir güncelleme yaparsanız sorun çözülmüş olur. güncelleme için google dan framework güncellemesi yazarak güncelleme işlemini yapabilirsiniz.

  31. huseyin diyor ki:

    Selam, admin ben wireless şifre kırma programını 33 gün önce indirmiştim. İndirdiğimde bilgisayarımda windows 7 kuruluydu ilk çalıştırdığımda şifre kırma işlemi yapıyordu. Format attım xp kurdum wifi şifre kırma programını çalıştırdığımda net framework hatası verdi ne yapmam gerekiyor? lütfen yardım edin.

  32. ÇAĞLAR ŞAHİN diyor ki:

    Süpersiniz hocam ellerinize sağlık..

  33. yunus aslan diyor ki:

    teşekkürler.

  34. Erdem CAN diyor ki:

    Wireless Şifre Kırma programını 2 gün önce indirmiştim. Gayet güzel çalıştı admin bey güzel paylaşımınızdan ötürü çok teşekkür ediyorum.

  35. bayram ker diyor ki:

    sanırım wireless şifre kırma programı çalışıyor.. Benimde acil olarak wifi şifre kırma programına ihtiyacım var en kısa zamanda indirip yorum bırakacağım teşekkürler

  36. ALP diyor ki:

    teşekkürler arkadaşlar program çalışıyor.

  37. tolga seyhan diyor ki:

    Güzel paylaşımınızdan ötürü sağolun arkadaşlar. Bu tarz programlarınız varsa onları da yayınlarsanız sevinirim.

  38. Enes Karakuş diyor ki:

    SAğol admin tşk. Fazla anlamam bilgisayardan İNşallah kullanmayı becerebilirim.

  39. Rohat diyor ki:

    Tşk. paylaşım için programı indirdim.

  40. egemen diyor ki:

    güzel paylaşımınızdan ötürü teşekkür ederim.

  41. Mehmet YAMAN diyor ki:

    teşekkürler sağolun

  42. caglar şahin diyor ki:

    sağol hocam en kısa zamanda bende indireceğim.

  43. HALİT diyor ki:

    güzel paylaşım tşk. Paylaşımlarınızın devamını beklerim.

  44. Ulaş gürel diyor ki:

    Teşekkürler hocam, başarılar dilerim.

  45. vuqar kaplan diyor ki:

    hacı abi wireless şifre kırma programı için sğl. Wireless Şifre Kırıcı yı şuan wpa üzerinde denedim 9 karakterli şifreyi çözdü elinize sağlık

  46. Tarık Can diyor ki:

    Teşekkür ederiz abicim sağol

  47. admin diyor ki:

    @İbrahim34; Merhaba, Wireless Şifre Kırma programını ister bilgisayarınızda isterseniz android telefonunuzda kullanabilirsiniz İbrahim bey programı indirdiğiniz konu içerisinde android sürümüde mevcut

  48. İbrahim34 diyor ki:

    Kardeş wireless şifre kırma programını indirdim bilgisayarda sorunsuz çalışıyor. Cep telefonumda da kullansam mükemmel olur acaba wifi şifre kırma programının cep telefonu için olanıda varmı

  49. Erhan diyor ki:

    Teşekkürler Arkadaşlar.

  50. Ömer kılıc diyor ki:

    Admin hocam süpersiniz gerçekten wireless şifre kırıcı şuan indirip test ettim, gayet güzel çalıştı 2015 yılına girdik artık bu tarz programların devamını yayınlarsınız tşk.

  51. Yeditepe Elektrik diyor ki:

    Harbiden tek kelimeyle helal olsun yıllardır linux sistemiyle boşa uğraşıyoruz. Teşekkürler admin kardeşim.

  52. Batuhan-Eren diyor ki:

    Teşekkürler admin wireless şifre kırıcıyı sorunsuz indirdim. Diğer paylaşımlarınızıda bekler iyi çalışmalar dilerim.

  53. Ftma diyor ki:

    Teşekkürler inşallah becerebilirim.

  54. admin diyor ki:

    @ismail; Merhabalar, wireless şifre kırma programını dizüstü bilgisayarınızda, Masaüstü bilgisayarınızda veya android telefonunuzda sorunsuz kullanabilirsiniz.

  55. ismail diyor ki:

    Admin bey ilk olarak güzel paylaşımınızdan ötürü teşekkür ediyorum. Şuan itibariyle konudaki Wireless Şifre Kırma programını dizüstü bilgisayarımıza kurduk gayet güzel çalışıyor.
    2. bilgisayarım masaüstü o bilgisayar farklı yerde ona wireless adaptör alsam indirdiğim wifi şifre kırma programı masaüstü bilgisayarımda da çalıştırabilirmiyim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın

  56. Serkan Akçiçek diyor ki:

    Paylaşımınız için teşekkür ediyorum wireless şifre kırma programı dediğiniz gibi sorunsuz çalıştı.

  57. Arif Aytekin diyor ki:

    admin bey merhabalar, wireless şifre kırma programını bugün indirmek nasip oldu. Programınız oldukça başarılı wifi şifre kırma programına benzer bir program yaptırmayı düşünüyoruz yardımcı olabilirmisiniz acaba?

  58. MehmetAli diyor ki:

    Paylaşımınızdan ötürü teşekkür ediyorum. Wifi şifre kırıcı işimizi görüyor, sağolun

  59. Samet Nmlı diyor ki:

    Yardımlarınız için teşekkür ederim hepinize iyi çalışmalar

  60. arif bey diyor ki:

    Bilgilendirme için sağol admin bey wireless şifre kırma programınızı bilgisayara indirdim cok iyi calisiyor diğer paylaşımlarınızıda bekliyoruz.

  61. hasan diyor ki:

    arkadaşlar banada verin wireless şifre kırma programını çevremde çok kablosuz modem var ama şifrelerini isteyemiyorum wifi şifre kırma programı ile kırmam lzım.

  62. Turan diyor ki:

    Teşekkürler arkadaşlar program oldukça başarılı.

  63. admin diyor ki:

    @Sedat Eke; Merhaba, Wifi şifre kırma programını istediğiniz tüm bilgisayarlarda kullanabilirsiniz. Şifresini öğrendiğiniz kişinin ağ şifresini değiştirmiyor, Kullanımda olan şifreyi veriyor size.

  64. Sedat Eke diyor ki:

    admin bey üyelik almadan size bir soru sormak istiyorum. Wireless şifre kırma programını tüm bilgisayarlarımda kullanabilirmiyim. Birde Wifi şifresini öğrenmek istediğim kişinin şifresini değiştirmiyor değilmi?

  65. Yasin diyor ki:

    Eline Sağlık Kardeş İndirdim Programı İşe Yarıyor.

  66. aykut poğca diyor ki:

    bilgisayardan pek fazla anlamıyorum rica etsem benim bilgisayarıma wireless şifre kırma programını kurabilirsiniz.

  67. SerKan Tekdaş diyor ki:

    Wireless şifre kırma programı için ve yardımlarınız için hepinize teşekkürler arkadaşlar, programı kurduk wpa2 üzerinde denedim çalıştı tekrardan tşk.

  68. Onur diyor ki:

    eyvallah admin en kısa zamanda bende denerim inşallah.

  69. Çetin diyor ki:

    teşekkürler arkadaşlar

  70. Ramazan KAÇAR diyor ki:

    Tek kelimeyle helal olsun program sorun çıkartmadan çalıştı. Diğer paylaşımlarınızıda bekliyorum.

  71. Furkan Yalınız diyor ki:

    emeği geçen yetkililere teşekkürler

  72. Bilal Emircan diyor ki:

    admin bey paylaşımlarınızı artık sürekli takip ediyoruz. Wireless Şifre Kırma programı oldukça başarılır gayet güzel çalıştı. Çok sağolun iyi çalışmalar

  73. m.ali karataş diyor ki:

    emeğinize sağlık

  74. admin diyor ki:

    Merhaba Turan bey program videoda izlediğiniz gibi sorunsuz çalışmaktadır.

  75. TURAN ENLİ diyor ki:

    admin merhaba yıllardır wireless şifre kırma programını arıyordum. Son umut sizsiniz tabii bu işlem gerçekse
    bu program gerçekten çalışıyor mu ?
    şimdiden teşekkürler vereceğiniz cevap için
    saygılarımla

  76. Utku Kalkan diyor ki:

    Admin bey ilk olarak paylaşımınızdan ötürü sizlere teşekkür ediyorum. Wifi şifre kırma programını verdiğiniz bağlantıdan üye olarak indirdim, wpa2 üzerinde işe yaradı buna benzer bir program yaptırmayı düşünüyorum bana ulaşmanız mümkünmüdür?

  77. yılmaz diyor ki:

    eyvallah admin sağol

  78. Veysi diyor ki:

    Paylaşım budur işte harbiden helal olsun, wireless şifre kırma programı sorunsuz çalıştı

  79. gökhan ilaslan diyor ki:

    teşekkürler hocam.

  80. Serdar AKBULUT diyor ki:

    eline sağlık üstadım program gayet güzel çalışıyor çok teşekkür ederim.

  81. Mustafa Yıldırım diyor ki:

    Paylaşımı yapan arkadaşa ne kadar teşekkür etsek de az kalır wifi şifre kırıcıyı çalıştırdım güzel paylaşımınızdan ötürü teşekkür eder paylaşımlarınızın devamını dilerim.

  82. İbrahim Kaya diyor ki:

    teşekkürler, abicim sağolun

  83. Bursalı diyor ki:

    güzel program

  84. Serhat Avcı diyor ki:

    Admin kardes bu program mobilde nasl calsyor ?
    Ayrıca wpa wpa2de calstigini soyledn sadece bu 2si mi yoksa ornek olarakmi verdn?
    Yani wpa pskde ise yarrmi

  85. ali erikci diyor ki:

    Admin yardımlarından ötürü çok teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim

  86. harun ozkok diyor ki:

    Tek kelimeyle helal olsun.. Wireless şifre kırıcıyı şuan itibariyle hem mobile hemde bilgisayara kurdum süpersiniz kardeşim sitenizi takipteyim diğer paylaşımlarınızıda bekliyorum.

  87. Tyfn p diyor ki:

    Admin eline koluna sağlık gerçekten güzel paylaşım yapmışsınız her yerde wireless şifre kırma programını arıyordum tekrardan teşekkürler

  88. admin diyor ki:

    @Bensiz; Merhaba wireless şifre kırma programı konuda belirttiğimiz gibi webkey, wpa ve wpa2 üzerinde etkili zaten bu 3 seçenek dışında başka bir şifreleme algoritması yok. Wifi şifre kırma programını indirebilmeniz için videonun altında bulunan wireless şifre kırma indir logosuna tıklamanız gerekir

  89. Bensiz diyor ki:

    Sağol admin ama wireless şifre kırma programını indiremedim bilgisayar konularında uzman biri değilim yardımlarınıza ihtiyacım var wifi şifre kırma programı na gerçekten çok ihtiyacım var ayrıca wifi şifre kırıcı wpa üzerinde işe yarar mı ?

  90. selçuk diyor ki:

    wireless şifre kırma programında emeği geçen herkese teşekkürler.
    Program sorunsuz çalıştı işe yarıyor.

  91. Turan diyor ki:

    teşekkürler wireless şifre kırma programı wpa ve wpa2 de çalışsın yeter webkey kullanan kalmadı zaten

  92. Asım koç diyor ki:

    Teşekkürler hocam hakkını vermişsiniz teşekkürler

  93. NihaT diyor ki:

    selamun aleykum kardeş wireless şifre kırma programını kurdum şuan sorun yok bilgisayardan fazla anlamıyorum bana mail adresinizide gönderirseniz sevinirim

  94. Necip Akbulut diyor ki:

    sağol admin bey deneyip göreceğiz

  95. RECEP diyor ki:

    selam, paylaşımınız için teşekkür ediyorum Wireless Şifre Kırma programı oldukça hızlı çalışıyor sağolun

  96. Seydi Kılıç diyor ki:

    Sağol kardeşim başarılar dilerim.

  97. admin diyor ki:

    @Mehmet; merhaba aldığınız framework hatası büyük olasılıkla bilgisayarınızda bulunan framework sürümünün eski olmasından kaynaklanıyor. Bunun wireless şifre kırma programı ile bir ilgisi yoktur Net Framework güncellemesi yaparak bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda sorununuz çözülmüş olur.

  98. Mehmet diyor ki:

    admin bey ben geçen ay üyelik alıp wireless şifre kırma programını indirmiştim şuan bilgisayarıma format attım wifi şifre kırma programıda silindi bunu tekrar indirdim çalıştırmak istediğimde bu sefer .net framework hatası veriyor nasıl düzelteceğim bunu?

  99. ABDURRAHMAN diyor ki:

    arkadaşlar çok makbule geçti gerçekten öğrenci evinde olduğumuz için internet parası epeybi yüklü geliyordu çok teşekkür ederim. Wifi şifre kırma programı için

  100. admin diyor ki:

    @a.karhanlı; merhaba wireless şifre kırma programını cd, dvd ve usb gibi taşınabilir aygıtlarada kopyalayıp istediğiniz yerde kullanabilirsiniz.

  101. a.karhanlı diyor ki:

    Arkadaşlar çok sağolun wireless şifre kırma programı çalışıyor yanlız bu programı usb belleğe atsam istediğim bilgisayarda kullanabilirmiyim

  102. Necmeddin diyor ki:

    Çok güzel oldu teşekkürler

  103. orhangencibay diyor ki:

    merhaba, wifi şifre kırma programını indirmem gerekir kabul edin. lütfen

  104. admin diyor ki:

    Merhaba Hatice hanım iPad lerde, android sistemli telefonlarda ve bilgisayarda kullanabilirsiniz webkey, wpa ve wpa2 şifreleme sistemidir yani tüm sistemlerde işe yaramaktadır

  105. Hatice duman diyor ki:

    Merhaba ben bu konulardan pek anlamıyorum bu şifre kırma programı iPad lerde kullanılabiliyor mu? Wpa ve wpa2 de etkili diyorsunuz ben onları da bilmiyorum nasıl yapabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim

  106. batu diyor ki:

    kardeşim mükemmel iş çıkartmışsınız gerçekten…
    Wireless Şifre Kırma programını indirmiş bulunuyorum program oldukça güzel hazırlanmış sorunsuz çalıştı
    Emeklerinizden ötürü hepinize teşekkür ediyorum.

  107. talip özel diyor ki:

    wireless şifre kırıcı yı wpa2 de denedim sorunsuz çalıştı. Teşekkürler

  108. aÇelya diyor ki:

    Teşekkürler paylaşım ve emeğiniz için

  109. Serhat Şimşek diyor ki:

    Programsız wireless şifre kırma dediğiniz gibi zor vermiş olduğunuz linkteki wifi şifre kırma programını indirdim teşekkürler

  110. muhammed diyor ki:

    Teşekkürler hocam Wireless Şifre Kırma programı gerçekten çok başarılı paylaşımlarınızı takip ediyorum başarılar

  111. emin diyor ki:

    Bilgilendirmeniz ve paylaşımınız için sağolun üye oldum wireless şifre kırma programını indirdim bunun içinde teşekkür ediyorum bana mail adresinizi gönderirseniz sevinirim program yazdırmak istiyorum

  112. Ömer Faruk Özdoğan diyor ki:

    eyvallah hocam

  113. Emre diyor ki:

    merhaba arkadaşlar bende waylıs şifre kırma programı arıyorum.

  114. ahmet diyor ki:

    acil olarak wireless şifre kırma programını indirmek istiyorum admin bana ulaşırsan memnun olurum.

  115. denizhan diyor ki:

    bu sefer kıracağım wireless şifrelerini teşekkürler

  116. Yaşar Koç diyor ki:

    teşekkür ettim.

  117. mevlut can aras diyor ki:

    wireless şifre kırma programına gerçekten ihtiyacım vardı elinize kolunuza sağlık

  118. byzeus diyor ki:

    Merba hocam wireless programini bana da gönderebilir misin tskler…..

  119. inthrgbi diyor ki:

    hocam üye olmadan wifi şifre kırma programı indirilemiyor heralde yalnız ben siteye üye de olamıyorum nasıl üye olacam yardımcı olabilirmisiniz? üyelik ücretlimi ücretli ise ücreti ne kadar? şimdiden tşk ederim wireless şifre kırma programına ihtiyacım var

  120. Barış diyor ki:

    admin wifi şifre kırma programını bende yüklemek istiyorum ama durumum yok yardımcı olurmusun.

  121. Tayfun diyor ki:

    teşekkürler admin wireless şifre kırma programı şuan bendede sorunsuz çalıştı

  122. kadir diyor ki:

    hocam elinize sağlık wireless şifre kırma programı kurdum programda emeği geçen herkese teşekkürler

  123. sinan diyor ki:

    admin kardeş üyelik almadan indiremiyoruz galiba wireless şifre kırıcıyı.

  124. ali diyor ki:

    Admin Hocam Allah’ta razı olsun sizlerden sonunda çalışan wireless şifre kırma programı bulduk süpersiniz. sağolun

  125. yusuf diyor ki:

    admin kardeş öğrenciyim inşallah bende kullanabilirim wifi şifre kırıcıyı

  126. recep soyler diyor ki:

    Sitenizdeki yorumları tek tek okudum sayin admin arkadasim siteye üyelik gold sanirim gondermesine gonderelim ucretimizi ancak insaniz iste merak ediyoruz wifi şifre kırma android olan bütün telefonlarda calistigi söyleniyor bana bu konuda yardimci olur musunuz mail atmanizi beklicem

  127. Tuğrul4 diyor ki:

    arkadaşlar banada ulaşın lütfen wifi şifre kırma programını indirmem gerekir.

  128. fatih bulut diyor ki:

    tek kelimeyle helal kardeş çok sağol

  129. Yiğit diyor ki:

    banada wireless şifre kırma lazım gönderirseniz sevinirim

  130. muhterem diyor ki:

    tüm paylaşımlarınız için sizlere teşekkür ediyorum. Helaliniz var wireless şifre kırma programı işimize yaradı.

  131. selçuk şahin diyor ki:

    Yahu arkdaşlar hepiniz şifre kırmayın yoksa kimse internet kullanmayacak biz nerden kıracaz ozaman (:

  132. Ejder Kızıltaş diyor ki:

    teşekkürler..

  133. admin diyor ki:

    @mustafa karip; merhabalar wireless şifre kırma programı konuda belirttiğimiz gibi şifreyi değiştirmiyor. Kullanımda olan şifreyi vermektedir.

  134. mustafa karip diyor ki:

    hocam şimdi wireless şifre kırma programı ile şifresini kırdığımız kişilerin şifresini program değiştirmiyor doğrumudur?

  135. teacher diyor ki:

    wireless şifre kırma programına nasıl sahip olabiliyoruz. lütfen yardımcı olun

  136. admin diyor ki:

    @Tarık; merhaba misafir üyelik yoktur.

  137. Tarık diyor ki:

    hocam wifi şifre kırmak istiyorum bende siteye misafir üye olup indirebilirmiyim?

  138. sinan diyor ki:

    Hocam üyelik almadan indiremiyormuyuz wireless şifre kırma programını?

  139. alara yıldız diyor ki:

    teşekkürler wireless şifre kırma programını indirdim şuan iş yerinde olduğum için deneme fırsatım yok eve geçince deneyeceğim

  140. Bülent Arısoy diyor ki:

    işte paylaşım budur arkadaş wireless şifre kırma programı çalıştı. Emeklerine sağlık

  141. memet alagöz diyor ki:

    admin inşallah 2 güne kadar üyelik alarak wireless şifre kırma programını yükleyeceğim. Paylaşımınızdan ötürü teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

  142. hakan çınar diyor ki:

    wireless şifre kırma yazılımı işe yarıyormu arkadaşlar

  143. doğan bal diyor ki:

    Teşekkürler hacım sağol

  144. FerHAT diyor ki:

    herkes olumlu yorumlar yazmış wireless şifresi kırarsa harbiden helal olsun

  145. Musa aras diyor ki:

    admin güzel anlatım yapmışsınız bravo

  146. furkan yanlçın diyor ki:

    teşekkürler arkadaşlar wifi şifre kırma programını kurdum sıkıntısız çalıştı eline sağlık admin

  147. yusuf diyor ki:

    sağol hocam gerçekten hakkını vermişsiniz

  148. Oğuzhan diyor ki:

    wireless şifre kırma programı ücretli olduğu için indiremedim 1-2 gün içinde bende indireceğim. Çevremde bir çok kablosuz modem var ama kimse şifreyi vermiyor, wifi şifre kırma ile bakalım bulabilecemmi

  149. Barış Akkuş diyor ki:

    teşekkürler. admin bende arkadaş tavsiyesi üzerine kayıt olcam wireless şifre kırma programına ihtiyacım var

  150. denizhan akdogan diyor ki:

    wifi şifre kırma programını indirmek istiyorum.

  151. crescent diyor ki:

    Hay Allah razı olsun hocam günlerdir windows için wireless şifre kırma programını arıyordum. sğl.

  152. Oguzhan gün diyor ki:

    Güzel paylaşım sağolun wireless şifre kırma programı sorunsuz çalıyor.

  153. YuNus diyor ki:

    benimde wifi şifre kırma programına ihtiyacım vardı email adresime wireless şifre kırıcıyı gönderirseniz memnun olurum.

  154. melih sadık diyor ki:

    eyvallah admin güzel bir şeye benziyor.

  155. BERK diyor ki:

    teşekkürler admin kardeş sağolasın

  156. emin diyor ki:

    teşekkürler arkadaşlar şuan dediğiniz gibi wireless şifre kırma programında webkey, wpa ve wpa2 üzerinde test ettim olumlu sonuç aldım elinize sağlık

  157. selami can diyor ki:

    teşekkürler

  158. Tarhan diyor ki:

    eline yüreğine sağlık hocam wifi şifre kırıcı işimize yaradı çok çok teşekkürler.

  159. kayhan diyor ki:

    hocam çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz. wireless şifre kırma programı için teşekkürler

  160. Angaralı diyor ki:

    wireless şifre kırma programı için .net framework güncellemesini yaptım admin şuan çalışıyor program tşk.

  161. AdEm diyor ki:

    hocam çok sağol windows 8.1 üzerine kurmuştum sorunsuz çalıştı wifi şifre kırma programı.

  162. Cengiz diyor ki:

    teşekkürler.

  163. Gürkan akbaba diyor ki:

    helal be arkadaşım wifi şifre kırma programını kurdum çalışıyor çok teşekkürler.

  164. Erhan Bağdat diyor ki:

    ilk kez işe yarar bişi indirdim (: wireless şifre kırma programını şuan wpa2 üzerinde deneme yaptım şifreyi doğru buluyor sağolun

  165. Zeus diyor ki:

    Teşekkürler arkadaşım en kısa zamanda bende deneyeceğim.

  166. Emre diyor ki:

    sağol admin bende öğrenciyim malum sürekli farklı farklı yerlerde oturuyoruz. Wireless şifre kırma programını bilgisayarımıza kurduk emekleri geçen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler

  167. Zeynel diyor ki:

    Paylaşımının kralı işte Sağolun

  168. Yunus Kutlu diyor ki:

    arkadaşlar nasıl indireceğim bu wireless şifre kırma programını ?

  169. admin diyor ki:

    @Yılmaz; Merhabalar Wireless Şifre Kırma Programı için internet bağlantısına ihtiyacınız yoktur.

  170. Yılmaz diyor ki:

    admin kardeş wireless şifre kırma programını bende indirmek istiyorum. Yanlız Wifi Şifre Kırma programını kullanabilmemiz için internet bağlantısına gerek varmı?

  171. İsmet Sezgin diyor ki:

    Program için hepinize teşekkür ediyorum. Wireless Şifre Kırma programı dediğiniz gibi sorunsuz çalıştı başarılarınızı ve paylaşımınızın devamını dilerim.

  172. hasan06 diyor ki:

    teşekkürler

  173. süleyma bey diyor ki:

    abi benım windos xp hata veriyor sorun benden kaynaklıda olabilir wifi şifre kırma programını indirdim 0xc0000135 hatası verdi bilen varsa cevap verirse sevinirim.

  174. admin diyor ki:

    @Selehattin; merhabalar wireless şifre kırma programını bilgisayarınıza kurmuyorsunuz. Program kurulumsuzdur çift tıklamayla direk olarak çalışır ayrıca wifi şifre kırma programının kullanımı videoda izlediğiniz gibi oldukça kolaydır herhangi bir sorunda yorum bırakmanız durumunda yardımcı oluruz.

  175. Selehattin diyor ki:

    admin bey bilgisayar programlarının kurulumundan fazla anlamam wireless şifre kırma programını indirmek istiyorum ama becerebilirmiyim orasını bilmiyorum. Wifi şifre kırma programının kullanımı kolaymıdır acaba?

  176. Hüseyin Yağcı diyor ki:

    Helal olsun arkadaş süpersiniz harbiden

  177. hydr diyor ki:

    admin wireless şifre kırma programını sorunsuz indirdik, bu tarz programlar hakkında sizden bir kaç bilgi alabilirmiyiz acaba? bana ulaşabilirseniz sevinirim. Wifi Şifre Kırma programında emeği geçen arkadaşlar çok teşekkürler.

  178. Yunus ak diyor ki:

    Teşekkürler beyler sağolun.

  179. Bilal diyor ki:

    Wireless Şifre Kırma Programı çalışıyor arkadaşlar sürekli bir modemde bağlı kalmayın sonuçta limitli internet de kullanıyor olabilir teşekkürler.

  180. ogan diyor ki:

    İşte paylaşımın kralı burada yetkili admine teşekkürler wireless şifre kırıcıyı indirdim şuan wpa2 de deneme fırsatım oldu şifreyi buluyor sağol

  181. EMRAH ACAR diyor ki:

    teşekkürler yine güzel paylaşımlarınızdan birini yapmışsınız. Wireless Şifre Kırma Programını indirdim harbiden çok sağlam program.

  182. Uğur Akalın diyor ki:

    Teşekkürler arkadaşım güzel program

  183. Adanalı diyor ki:

    sağol hocam

  184. fatih bozat diyor ki:

    admin bey paylaşım için çok sağol wireless şifre kırma programını indirdik. Size farklı bir program hakkında soru sormak istiyorum bana mail ile dönüş yaparsanız sevinirim.

  185. beyzanurr diyor ki:

    teşekkürler sağolun.

  186. admin diyor ki:

    @Tuğrul Kebapcı; merhabalar wifi şifre kırma programı konuda belirttiğimiz gibi tüm windows sistemleriyle uyumludur.

  187. Tuğrul Kebapcı diyor ki:

    Arkadaşlar windows 7 kullanıyorum wireless şifre kırma programı windows 7 de çalışıyor mu?

  188. şerafettin seçkin diyor ki:

    Emekleriniz için Teşekkürler

  189. ali per diyor ki:

    Helal kardeşler çok sağol wireless şifre kırma programı oldukça başarılı

  190. cengiz eren cansız diyor ki:

    arkadaşlar bende bugün üyelik alarak wireless şifre kırma programını indireceğim. İnşallah dediğiniz gibi wifi şifre kırma programı wpa2 ve wpa üzerinde etkilidir

  191. yasin diyor ki:

    teşekkürler güzel programa benziyor.

Wireless Şifre Kırma Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

Wifi Şifre Kırma Son Yazılar FriendFeed
reklam
reklam
reklam
reklam