Wireless Şifre Kırma


Wireless Şifre Kırma

Wireless Şifre Kırma ProgramıArkadaşlar merhaba ilk olarak Wireless Şifre Kırma Programı indirme sitesine Hoş geldiniz. Sizlere bu konuda Wireless Şifre Kırma Programının diğer adıyla Wifi Şifre Kırma programının tanıtımını ve paylaşımını yapacağız.

Şunu bilmenizi isterim ki Wireless Şifre Kırma Programı sorunsuz %100 çalışmaktadır. Programının içerisinde kesinlikle herhangi bir zararlı kod, virüs veya trojan bulunmamaktadır. Wireless Şifre Kırıcının kullanımı videoda izlediğiniz gibi oldukça kolaydır.

İnternet üzerinden bir çok çalışmayan Wireless Şifre Kırma programı bulabilirsiniz. Bunlarla herhangi bir şifre kırma işlemi yapamazsınız ve bilgisayarınıza virüs bulaştırırsınız. Bu tanıtımı yapılan wireless şifre kırma programı ile artık wifi şifre kırma işlemi yapabileceksiniz.

Wireless Şifre Kırma Programı Hakkında

1) Web key, WPA ve WPA2 üzerinde etkilidir
2) Tüm işletim sistemlerinde sorunsuz çalışmaktadır.
3) Programın herhangi bir kısıtlaması yoktur. Dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
4) Yazılımı ister android cep telefonunuzdan ister bilgisayarınızdan kullanabilirsiniz.

Wireless Şifre Kırma Programı Kullanımı

Arkadaşlar Wireless Şifre Kırma Programının Kullanımı oldukça basittir. Programı çalıştırdığınızda “Kablosuz Ağları Tara” Butonuna basıyorsunuz. Daha sonra çevrenizde bulunan mevcut wireless modemlerini görüyorsunuz.

Bağlantı kurmak istediğiniz modem ismine çift tıklayarak “Şifre Yakala” butonuna basarak kısa sürede wireless şifresini öğrenebilirsiniz. Wifi Şifre Kırma programının kullanımı kolay olmasına rağmen kısa bir tanıtım videosu ekledik.

Wireless Şifre Kırma Programı Ekran Görüntüsü

Wireless Şifre Kırma

Videolu Wireless Şifre Kırma

Evet Arkadaşlar Wireless Şifre Kırma Programı diğer adıyla Wifi Şifre Kırma Programı konusunun anlatımı buraya kadardır. Herhangi bir sorunda bu konu altında yorum yazarak destek alabilirsiniz.

Aşağıdaki “Wireless Şifre Kırma Programı indir” logosuna tıklayıp data dosyalarıyla beraber indirme işlemini başlatabilirsiniz.

Wireless Şifre Kırma Programı indir

En Çok Arananlar:
  • wifi şifre kırıcı
  • wifi şifre kırma programı indir
  • şifre kırma
  • wifi şifresi nasıl kırılır
  • wireless şifresi kırma
  • internet şifresi kırma
  • magix wireless indir
  • magix wireless
  • kablosuz ag şifre kirma
  • modem şifresi kırma

Wireless Şifre Kırma ile Benzer Yazılar:

12 Şubat 2015 Saat : 12:34

“Wireless Şifre Kırma” için 1.193 Yorum

  1. furkan kaz dedi ki:

    Usta eline koluna sağlık programı indirdim sorunsuz çalışıyor

  2. Alcı Emlak dedi ki:

    Teşekkürler Arkadaşlar.

  3. osman koç dedi ki:

    yayınlamış olduğunuz wireless şifre kırma programınızı yaklaşık 20 gün önce indirdim gayet başarılı bunun için ayrıca teşekkür ediyorum. Sanırım programlama işlerine hakimsiniz ufak bir program yaptırmayı düşünüyorum bana ulaşmanız mümkünmüdür acaba?

  4. caner tekin dedi ki:

    Helal olsun üstat 10 numarasınız harbiden korktuğum başıma gelmedi çok çok çok teşekkür ederim.

  5. cetin dedi ki:

    bilgilendirme için teşekkürler. Arkadaşlar gözünüz kapalı indirebilirsiniz.

  6. HAFIZ. dedi ki:

    Wireless Şifre Kırma yazılımını bende yükledim. Program oldukça başarılı olmuş. Emeği geçen tüm dosyalara sonsuz teşekkür ediyorum, kolay gelsin.

  7. İlknur Öksüz dedi ki:

    Admin acil olarak ulaşırmısınız bana Wireless Şifre Kırma Programı lazım acil olarak

  8. cemal kuzu dedi ki:

    adamsın admin… kablosuz modem şifre kırma programını bizde indirdik

  9. utku çınar dedi ki:

    Herkes wireless şifre kırma programı için teşekkür etmiş. Bir ben anlamadım sanırım bu programı.. Admin rica etsem bana yardımcı olurmusun

  10. METEHAN GÖK dedi ki:

    teşekkürler ahmet abi elinize sağlık güzel anlatım olmuş ama program çalışır mı o meçhul (:

  11. OSMAN DELİBALTA dedi ki:

    Arkadaşlar lütfen bana da yardımcı olun. Ben kendi wireless şifremi kırmak istiyorum. Modem aldım modemin arayüzüne giremiyorum. Şifre istiyor şifresini bilmiyorum. İnternete bağlanabiliyorum ama kendi wireless şifremi bilmediğimden dolayı başkasına şifremi veremiyorum.

  12. PaŞa dedi ki:

    vallahi benimde wireless şifre kırma programına ihtiyacım var. Wifi şifre kırıcı çalışırsa her gün duamı alırsınız.

  13. ali bey dedi ki:

    en kısa zamanda deneyeceğim. Şimdi mobildeyim inşallah çalışır wireless şifre kırma programı

  14. tunç akay dedi ki:

    Aylardır wireless şifre kırma programına ihtiyacım var.. Konunuzu gördüm indirmeye başladım inşallah çalışır. sağol

  15. Serkan Taşkıran dedi ki:

    2 gün önce sitenizi favorilere eklemiştim bu akşam eve geçtiğimde wireless şifre kırma programınızı test edeceğim şimiden teşekkürler

  16. Veysel dedi ki:

    Yorumların neredeyse yarısını okudum anladığım kadarıyla Wireless Şifre Kırma Programı çalışıyor. Bana bu program lazım çevremde çok kablosuz ağ var ama cesaret edip söyleyemiyorum. Buradaki wireless şifre kırma programını indirmem için yarın sitenizden üyelik alacağım inşallah programı kullanabilirim gördüğüm kadarıyla wireless şifre kırıcının kullanımı kolay ama ben bilgisayardan fazla anlamam yinede teşekkürler

  17. ahmet e dedi ki:

    helal kardeşim beni büyük bir zorluktan kurtardın şuan itibariyle wireless şifre kırma programını indirdim test ettim herhangi bir sorun yok emeklerinizden ötürü teşekkür ederim.

  18. Murat Dalyan dedi ki:

    eline sağlık kardeşim wireless şifre kırma programını dün kullandık oldukça güzel çalışıyor sağolun..

  19. MehmetSinan dedi ki:

    wireless şifre kırıcıyı şuan bende indirdim diyecek bir şey bulamıyorum helal olsun arkadaşlar süpersiniz başarılar dilerim.

  20. ahmet caner dedi ki:

    Admin eline koluna klavyene sağlık hacım çok teşekkür ediyorum. Wireless şifre kırma programı işime yaradı. bu tarz programların devamını beklerim.

  21. Harun İslamcan dedi ki:

    paylaşımınızdan ve emekleriniz için teşekkür ediyorum. Wifi şifre kırma programını şuan itibariyle yükledim çok teşekkürler.

  22. Ömer dedi ki:

    Admin bey, Wireless şifre kırma programınızı indirip yükledik bunun için teşekkürler. Acaba bize ulaşmanız mümkünmüdür? ücretli olarak buna benzer bir program yaptırmayı düşünüyoruz.

  23. Tayfun P. dedi ki:

    bu tarz konuların devamını eklerseniz sevinirim.

  24. LEVENT dedi ki:

    Çok teşekkür ederim admin tüm yardımlarınızdan dolayı… Arkadaşlar Wireless şifre kırma programının kurulumunu gerçekleştirdim gayet güzel çalışıyor

  25. Kaan dedi ki:

    hocam bu wireless şifre kırıcı sadece bir kere kullanımlık mı yoksa istediğimiz kadar kullanabilirmiyiz?

  26. Furkan dedi ki:

    admin bey bende wireless şifre kırma programını indirmek istiyorum.. Çevredekilerin wifileri hep wpa ve wpa2 şifre kırmamda yardımcı olurmusunuz?

  27. kadir dedi ki:

    admin bey bu paylaşımınızdan ötürü size ne kadar dua etsem azdır wireless şifre kırma programını indirip çalıştırdık sorunsuz çalıştı emekleri geçen tüm kardeşlere teşekkür ediyorum. Ayrıca sizden ricam vermiş olduğum email ile bana ulaşabilirmisiniz başka bir program hakkında bir kaç sorum olacaktı

  28. selçuk aklan dedi ki:

    çok sağolun, elinize sağlık

  29. FerHat dedi ki:

    Şuan itibariyle bende wireless şifre kırma programını indirmiş bulunuyorum. Öğrenci zamanlarımızda wifi şifre kırma programını çok aramıştık program için teşekkürler

  30. Eyüp dedi ki:

    yorumlara bakılırsa wireless şifre kırma programı sorunsuz çalışıyor teşekkürler şimdiden

  31. ALI dedi ki:

    EYVALLAH ADMİN EN KISA ZAMANDA BENDE İNDİRECEĞİM WİFİ ŞİFRE KIRMA PROGRAMINI.

  32. Umut Cingöz dedi ki:

    Paylaşımınız için teşekkürlerimi sunuyorum. Wireless Şifre Kırma Programı sorunsuz çalıştı

  33. Doğan Akalın dedi ki:

    Helal olsun; Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz tebrik ederim…. Wireless Şifre Kırma Programı için de teşekkürler

  34. murat dedi ki:

    Teşekkürler arkadaşlar çok makbule geçti sağolun

  35. Samet Kınacı dedi ki:

    admin ellerine sağlık ne diyelim sitenizi artık takipteyiz. Wireless şifre kırma programı sorunsuz çalıştı.

  36. ozan dedi ki:

    sağlam paylaşım yapmışsınız. Helal olsun.

  37. CİHAN dedi ki:

    admin bana ulaşabilirmisin? Wifi şifre kırıcı hakkında bir kaç soru soracağım.

  38. Hsn dedi ki:

    Sitenizi sürekli takip ediyorum. Paylaşımlarınızın devamını dilerim.

  39. ali ali dedi ki:

    Çok sağolun. Wireless şifre kırma programı arayanlar mutlaka indirsin.

  40. serkan sertan dedi ki:

    10 numara paylaşım olmuş. Teşekkür ederim.

  41. Dr turan dedi ki:

    teşekkürler

  42. kutsal ruh dedi ki:

    arkadaşlar benim wpa2 şifre kırmam lazım wireless şifre kırma programı wpa2 üzerinde işlem yapabiliyor mu?

  43. cem dedi ki:

    admin çok sağol bende wifi şifre kırıcı yı indirmeye başladım.

  44. Bahri dedi ki:

    tek kelimeyle anlatmak gerekirse helal olsun. Wireless şifre kırma programı sorunsuz çalışıyor.

  45. izzel dedi ki:

    arkadaşlar ben wireless şifre kırma programını indirdim. Nasıl kullanabilirim yardımcı olabilirmisiniz.

  46. adam dedi ki:

    sağolun arkadaşlar wireless şifre kırma programı çalışıyor….

  47. Saims dedi ki:

    Merhaba,Yönetici Arkadaş..
    Bir kaç sorum olacak;
    Bu program ;
    1- Kablolu Modemlerde de işe yarıyor mu? Sadece wi-fi demi kullanılıyor?
    2- Kendime ait Masa üstü PC.ye, hemde dışarı çıktığımda Diz Üstü veya Tablet’ e kurabilir miyim.
    3- 3 G’li modemlerin şifresini de kırıyor mu?
    4- Çevrede bulunan, zayıf gelen (1,2, sinyal ışığı yanan) wi-fi’lerde de etkili mi.?
    Bilgi verirseniz memnun olurum. Tşk.ler..

  48. serda ar dedi ki:

    admin bilgisayar programlarından fazla anlamam wireless şifre kırma programını indirmeme yardım edermisin

  49. caglayan ylmaz dedi ki:

    Helal olsun hocam Allah razı olsun sizlerden wireless şifre kırıcı çalıştı öğrenci evini sevindirdin sağol (:

  50. Aksaraylı dedi ki:

    admin kardeşim wireless şifre kırma konusu için göstermiş olduğun destek ve iyi niyetten dolayı teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim

  51. engin dedi ki:

    sağlam paylaşım yapmışsınız teşekkür ederim.

  52. bücür dedi ki:

    10 numara paylaşım yapmışsınız teşekkürler wireless şifre kırma programı oldukça hızlı çalışıyor.

  53. berfin dedi ki:

    admin wireless şifre kırma programına ihtiyacımız var öğrenciyiz videodaki gibi çalışırsa her gün dua ederim size

  54. Murat Yıldız dedi ki:

    Yazı biraz uzun olmuş okumaya değer, wireless şifre kırma programını indirdim.
    Admin bana email atabilirmisiniz. Farklı bir program hakkında size bir sorum olacaktı..

  55. EREN KOC dedi ki:

    Paylaşımı yapan arkadaşa ne kadar teşekkür etsem azdır. Ellerine sağlık hocam wireless şifre kırma programı tam aradığımız gibi çıktı sorunsuz çalışıyor

  56. Yasin Kıratlı dedi ki:

    Wireless şifre kırma programını 2 gün önce indirdik paylaşımda bulunan arkadaşlara teşekkürler. Buna benzer programlarınız varsa onlarıda yayınlarsanız memnun oluruz.

  57. Hazal dedi ki:

    wireless şifre kırma programını mobil cihazıma kurmak istiyorum inşallah çalışıyordur.

  58. mert topcu dedi ki:

    eyvallah admin bey sağol

  59. ahmet dedi ki:

    acil olarak wireless şifre kırma programını indirmek istiyorum admin bana ulaşırsan memnun olurum.

  60. NihaT dedi ki:

    selamun aleykum kardeş wireless şifre kırma programını kurdum şuan sorun yok bilgisayardan fazla anlamıyorum bana mail adresinizide gönderirseniz sevinirim

  61. Asım koç dedi ki:

    Teşekkürler hocam hakkını vermişsiniz teşekkürler

  62. Turan dedi ki:

    teşekkürler wireless şifre kırma programı wpa ve wpa2 de çalışsın yeter webkey kullanan kalmadı zaten

  63. Barış Akkuş dedi ki:

    teşekkürler. admin bende arkadaş tavsiyesi üzerine kayıt olcam wireless şifre kırma programına ihtiyacım var

  64. Serdar AKBULUT dedi ki:

    eline sağlık üstadım program gayet güzel çalışıyor çok teşekkür ederim.

  65. Turan dedi ki:

    Teşekkürler arkadaşlar program oldukça başarılı.

  66. hasan dedi ki:

    arkadaşlar banada verin wireless şifre kırma programını çevremde çok kablosuz modem var ama şifrelerini isteyemiyorum wifi şifre kırma programı ile kırmam lzım.

  67. arif bey dedi ki:

    Bilgilendirme için sağol admin bey wireless şifre kırma programınızı bilgisayara indirdim cok iyi calisiyor diğer paylaşımlarınızıda bekliyoruz.

  68. Samet Nmlı dedi ki:

    Yardımlarınız için teşekkür ederim hepinize iyi çalışmalar

  69. MehmetAli dedi ki:

    Paylaşımınızdan ötürü teşekkür ediyorum. Wifi şifre kırıcı işimizi görüyor, sağolun

  70. Serkan Akçiçek dedi ki:

    Paylaşımınız için teşekkür ediyorum wireless şifre kırma programı dediğiniz gibi sorunsuz çalıştı.

  71. ismail dedi ki:

    Admin bey ilk olarak güzel paylaşımınızdan ötürü teşekkür ediyorum. Şuan itibariyle konudaki Wireless Şifre Kırma programını dizüstü bilgisayarımıza kurduk gayet güzel çalışıyor.
    2. bilgisayarım masaüstü o bilgisayar farklı yerde ona wireless adaptör alsam indirdiğim wifi şifre kırma programı masaüstü bilgisayarımda da çalıştırabilirmiyim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın

  72. Süleyman dedi ki:

    vallahi tek kelimeyle helal olsun. Wireless şifre kırma programı sorunsuz çalışıyor..

  73. Bilal Emircan dedi ki:

    admin bey paylaşımlarınızı artık sürekli takip ediyoruz. Wireless Şifre Kırma programı oldukça başarılır gayet güzel çalıştı. Çok sağolun iyi çalışmalar

  74. Onur dedi ki:

    eyvallah admin en kısa zamanda bende denerim inşallah.

  75. SerKan Tekdaş dedi ki:

    Wireless şifre kırma programı için ve yardımlarınız için hepinize teşekkürler arkadaşlar, programı kurduk wpa2 üzerinde denedim çalıştı tekrardan tşk.

  76. aykut poca dedi ki:

    bilgisayardan pek fazla anlamıyorum rica etsem benim bilgisayarıma wireless şifre kırma programını kurabilirsiniz.

  77. Yasin dedi ki:

    Eline Sağlık Kardeş İndirdim Programı İşe Yarıyor.

  78. Utku Kalkan dedi ki:

    Admin bey ilk olarak paylaşımınızdan ötürü sizlere teşekkür ediyorum. Wifi şifre kırma programını verdiğiniz bağlantıdan üye olarak indirdim, wpa2 üzerinde işe yaradı buna benzer bir program yaptırmayı düşünüyorum bana ulaşmanız mümkünmüdür?

  79. GÖKHAN ATEŞ dedi ki:

    Ellerinize sağlık diyorum. Çok teşekkür ederim. Wifi şifre kırma programını şuan itibariyle kurdum. Başarılar dilerim. Buna benzer paylaşımlarınızı bende bekliyorum

  80. burak dedi ki:

    arkadaşlar ben yeniyim pek fazla bilgisayar kullanamıyorum wireless şifre kırma programını indirmek için ne yapmam gerekiyor

  81. Emre kaşıkcı dedi ki:

    hocam gerçekten ellerinize sağlık program dediğiniz gibi sorunsuz

  82. umut zorba dedi ki:

    teşekkürler admin wireless şifre kırma programı işimi gördü emeğine sağlık

  83. berk divitli dedi ki:

    admin siz bu işi biliyorsunuz elinize sağlık…..

  84. cihan uzun dedi ki:

    eyvallah admin kardeş wireless şifre kırma yı sonunda indirdik emeklerinizden ötürü teşekkürler.

  85. gökcan sarıkamış dedi ki:

    Admin helal olsun sana ellerinize sağlık.

  86. erdem delibalta dedi ki:

    admin hocam güzel paylaşım yapmışsınız. Wireless şifre kırma programı yazılımınızı bilgisayarıma indirmem gerekir. Hangi adımları izlemem gerekiyor.

  87. ahmet kablan dedi ki:

    mükemmel bir program ellerinize sağlık

  88. emin dedi ki:

    Bilgilendirmeniz ve paylaşımınız için sağolun üye oldum wireless şifre kırma programını indirdim bunun içinde teşekkür ediyorum bana mail adresinizi gönderirseniz sevinirim program yazdırmak istiyorum

  89. Hatice duman dedi ki:

    Merhaba ben bu konulardan pek anlamıyorum bu şifre kırma programı iPad lerde kullanılabiliyor mu? Wpa ve wpa2 de etkili diyorsunuz ben onları da bilmiyorum nasıl yapabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim

  90. batu dedi ki:

    kardeşim mükemmel iş çıkartmışsınız gerçekten…
    Wireless Şifre Kırma programını indirmiş bulunuyorum program oldukça güzel hazırlanmış sorunsuz çalıştı
    Emeklerinizden ötürü hepinize teşekkür ediyorum.

  91. talip özel dedi ki:

    wireless şifre kırıcı yı wpa2 de denedim sorunsuz çalıştı. Teşekkürler

  92. aÇelya dedi ki:

    Teşekkürler paylaşım ve emeğiniz için

  93. Serhat Şimşek dedi ki:

    Programsız wireless şifre kırma dediğiniz gibi zor vermiş olduğunuz linkteki wifi şifre kırma programını indirdim teşekkürler

  94. muhammed dedi ki:

    Teşekkürler hocam Wireless Şifre Kırma programı gerçekten çok başarılı paylaşımlarınızı takip ediyorum başarılar

  95. zülfikar elmastaş dedi ki:

    admin wireless şifre kırma programını kurdum bir tane wireless ağ budu bağlantı burada sormak istediğim bu kişi anlarmı bağlandığımı ?

  96. caglayan ylmaz dedi ki:

    yorumlara bakılırsa wireless şifre kırma yazılımı çalışıyor sanırım inşallah öyle olur wifi şifre kırma programına çok ihtiyacım var

  97. ismail giz dedi ki:

    admin yardım bekliyorum wireless şifre kırma programını nasıl indireceğim ?

  98. onur aydın dedi ki:

    helal olsun kardeşim wireless şifre kırma programını windows 7 de çalıştırdım işe yarıyor

  99. ismail yıldırım dedi ki:

    vaybe bi zamanlar ne aramıştım wireless şifre kırıcı programını mersi admin program çalışıyor helal olsun

  100. serkan sertan dedi ki:

    Eyvallah hocam teşekkürler. Wifi şifre kırıcı sorunsuz çalışıyor arkadaşlar.

  101. Tuncay dedi ki:

    Admin konudaki indirme linki içinde android için wireless şifre kırıcı var dimi bana sadece android sürümü lazım

Wireless Şifre Kırma Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

reklam
reklam
reklam
reklam